Reklamácia tovaru

 

Aj keď veríme, že budete s našimi výživovými doplnkami spokojní, uvedomujeme si, že sa môžu vyskytnúť situácie, kedy je potrebné uplatniť reklamáciu. Reklamačný proces sme sa snažili maximálne uľahčiť tak, aby bol pre vás čo najrýchlejší a najpríjemnejší. Vaša spokojnosť je pre nás prioritou, a preto sme tu, aby sme vám s týmto procesom pomohli.

 

 

Reklamácia = Najlepšia cesta ako sa posúvať vpred

Od väčšiny predajcov sa v prístupe k reklamáciám značne odlišujeme. Našim pravidlom je: Každá reklamácia nás posúva vpred. Pretože existuje veľa oblastí kde zákazníkov lákajú na neodolateľnú ponuku (poistenie, mobilné služby ...), ale keď chcete danú službu či tovar zmeniť, ukončiť alebo reklamovať, tak narazíte na byrokraciu, skryté háčiky a výhovorky.

My máme jasný postoj k reklamáciám. Môžete sa na nás spoľahnúť, že urobíme maximum pre ich rýchle vyriešenie. Nezdržiavame sa právnymi lehotami 30 dní. Už od začiatku sa pustíme do riešenia, aby sme vám čo najskôr pomohli. Počas celej reklamácie budeme v úzkom kontakte, aby ste mali neustále prehľad o jej priebehu.

 

Aký je postup reklamácie tovaru?

  1. Stiahnutie si reklamačný formulár vo formáte EXCEL alebo PDF
  2. Vyplňte formulár 
  3. Vytlačte formulár a podpíšte – čo najpresnejšie popíšte dôvod reklamácie
  4. Pripojte daňový doklad – faktúru
  5. Formulár a faktúru vložte do zásielky, ktorá bude obsahovať reklamovaný tovar. Zásielku treba zabaliť tak, aby obal dostatočne chránil tovar a zabránil poškodeniu počas prepravy.
  6. Odošlite na našu adresu- klasickým spôsobom, samozrejme bez dobierky. Adresa: TOVA EU, s.r.o., Mojmírova 2101/4, 955 01 Topoľčany
  7. Pre urýchlenie celého procesu, budeme radi ak nám vopred pošlete informáciu o reklamácii tovaru na adresu eshop@enebire.sk

 

Pokyny pre odoslanie reklamácie

Chápeme, že by ste radi riešili reklamáciu telefonicky, mailom, proste na diaľku. Verte nám, že my by sme tiež radi uvítali takýto prístup. Bohužiaľ, momentálne to však zákon neumožňuje a vyžaduje sa dodržanie určitých postupov, ako je fyzické zaslanie reklamovaného tovaru (pre informácie nás ale kontaktovať môžete). Nezabudnite pripojiť k tovaru aj vyplnený formulár a ostatné potrebné dokumenty, ktoré sme opísali vyššie. Bez týchto príloh nemôžeme reklamáciu spracovať, čo by viedlo k predĺženiu celého procesu. Preto je najlepšie zabezpečiť správne vybavenie všetkých potrebných dokumentov, aby sme mohli reklamáciu účinne vybaviť bez zbytočných komplikácií.

 

Jasné riešenie vašej reklamácie

O tom, či je vaša reklamácia oprávnená či neoprávnená, rozhoduje priamo výrobca, dovozca tovaru alebo oprávnená osoba, ako je napríklad tovaroznalec. Ich stanovisko je vyjadrené formou písomného dokumentu. Aj keď sa s tým spája určitá byrokracia, nebojte sa - zabezpečíme, aby celý proces prebehol bezproblémovo.

Ak je vaša reklamácia uznaná, zašleme vám nový tovar, vrátime peniaze prostredníctvom bankového prevodu do 14 pracovných dní (nevraciame peniaze zloženkou), alebo poskytneme primeranú zľavu z kúpnej ceny. Okrem toho, pri oprávnenej reklamácii máte nárok na úhradu poštovného vo vhodnej výške.

 

Viac informácií

Zhrnuli sme základné informácie. Ak však máte akékoľvek otázky týkajúce sa reklamácie tovaru, neváhajte nás kontaktovať kedykoľvek. Okrem toho máte k dispozícii podrobné Obchodné podmienky, kde nájdete kompletné informácie.

 

Váš enebire tím